Review ♥ Sleek i-Divine Candy Palette.

Hallo allemaal!

Vandaag review ik mijn andere Sleek palette, namelijk de i-Divine Candy palette. Deze heb ik namelijk ook gekocht bij BOQZ in Eindhoven, uit de Alice & Jo boqz. Ik was samen met Suzanne een dagje in Eindhoven winkelen. Nu back to the point, vandaag show ik jullie mijn kleurrijke pallete van Sleek!

DSC_0018

Het prachtige mierzoete doosje van het geweldige Sleek Palette. Het is een wit kartonnen doosje van goede kwaliteit met rozen, cupcakes en confetti erop afgebeeld.

DSC_0020

Het altijd perfecte zwart matte doosje van Sleek, waar ze vooral om bekend staan. Maar nu met de naam van het palette erop gedrukt, zodat het nog makkelijker te vinden is tussen je stash!

 

DSC_0024

Dé perfecte kleuren oogschaduw die iedere meid/vrouw in haar stash moet hebben! Mijn favorieten zijn de matte kleuren, maar ook de glitters kunnen zeker ooit van pas komen!

Het Sleek i-Divine Candy palette is te koop bij de Alice & Jo webshop en kost maar €9,99 euro. Als jullie ooit een make-up look willen zien met het palette, laat het me maar weten in de comments!

Liefs, Naomi

 

 

 

 

Geef een reactie

