My first MAC product

Hallo allemaal!

Jaja, 2 artikelen in één week, goed van me hé 😉 Ik zal voortaan proberen om minimaal 1 artikel te plaatsen per week, maar ik heb het de komende tijd erg druk met proefwerkweken etc. In de vakantie zal er zeker wat meer online komen! Maar wel pas na mijn welverdiende weekje vakantie naar het prachtige Polen. Now back to the point! Een tijdje geleden, heb ik mijn eerste MAC product aangeschaft, ik ben er zó blij mee, en het was de prijs zeker waard. Je kunt aan de lipstick zien dat ik hem al meerdere malen heb gebruikt. MAC producten zijn te koop in de MAC PRO STORE of in Parfumerie waar ze ook MAC verkopen. Ik heb mijn MAC product gekocht bij de MAC PRO STORE in Amsterdam.

DSC_0172

Tadaaaa! Een lipstick, een matte lipstick, omdat ik matte lipsticks het mooiste vind staan bij mij.

DSC_0173

Close-up van de prachtige lipstick en de mooie huls met glans.

DSC_0178

Het is een lipstick uit de Retro Matte lijn, de kleur AA3 – All Fired Up.

DSC_0174

De kleur is moeilijk vast te leggen op foto’s ( vooral met een mobiele telefoon camera, dit is met een spiegelreflex camera: Nikon D5100 ) Het is een roze kleur die soms ook rood lijkt.

DSC_0180

Op deze foto kun je de kleur het beste zien, het is net een roze kers. Op de lippen kleurt hij wat feller.

De lipstick is te koop bij de MAC PRO STORE en bij verschillende parfumerie die ook MAC verkopen, de lipstick is €18,50 euro per stuk. De lipstick heeft een neutrale vanille geur en blijft lang mooi zitten. De lipstick heeft een matte finish.

Liefs, Naomi.

2 reacties

  1. prachtige kleur ♥

    1. Dankjewel! Ik ben er erg blij mee, het is een perfecte kleur voor bij mijn huidskleur!

Geef een reactie

