Nieuwe Tas !

Hallo allemaal,

Vandaag een artikel over mijn nieuwe tas die ik vandaag gekregen heb, erg lief! Het is een oudroze tas van het merk 8mm. De tas is te koop bij de winkel: MenAtWork. De tas heeft een arm-hengsel, maar ook een groter hengsel om de tas over je schouders heen te hangen. Voor twee grote vakken met een drukknop om te sluiten. Aan de binnenkant van de tas zit een vakje met een rits en een open vakje voor bijvoorbeeld je mobiele telefoon. Ik ben helemaal verliefd op de tas en ben er dan ook erg blij mee. Zie hier de tas met detailfoto’s:

DSC_0009

DSC_0011

DSC_0014

DSC_0020

DSC_0012

 

Heel erg bedankt voor het lezen, tot snel!

Liefs, Naomi.

6 reacties

  1. Yep dat snap ik echt `n Gave tas!! xx

    1. Dankjewel! Ik vind het een superleuke tas, ja ! x

    1. Thanks! Leuk is ‘ie hé 😉

  2. Leuke en mooie tas!

Geef een reactie

