The sun is out, wear sunnies.

Hallo allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst, maar dat komt omdat ik het erg druk heb met school momenteel. Maar nu even veder met dit artikeltje! Het is nu eind April en het zonnetje begint aardig door te komen, de temperatuur ligt rond de 14 tot 16 graden met uitschieters tot de 20 graden. Het is geweldig weer om de zonnebrillen uit de kast te halen, dus dat deed ik ook! Ik heb een bril op sterkte ( dat weet je vast wel ), ik heb lang gesukkeld met zonnebrillen zonder sterkte, en die zette ik dan over mijn gewone bril heen, erg irritant. Nu ik afgelopen zomer een nieuwe bril uitkoos, heb ik de knoop doorgehakt en ook voor een zonnebril op sterkte gekozen. En wel een bruine Persol zonnebril.

Persol Zonnebril Doosje

De zonnebril zit in een mooi zwart doosje met het ingedrukte logo van Persol.

Persol Zonnebril Doosje Doekje

Het doosje is aan de binnenkant bekleed met een zacht fluweel stofje, er zit ook een poetsdoekje bij met ook het ingedrukte logo van Persol.

Detail Zonnebril Persol

De zonnebril heeft bruine glazen, die mooi matchen met het bruine montuur. Je ogen schijnen een beetje door het glas heen, dat vind ik fijn, dan zien mensen mijn ogen beter en het ziet er opener uit.

Persol Zonnebril

 

De zonnebril heeft een lichtbruine glazen met een donkerbruin montuur.

 

Liefs, Naomi.

2 reacties

  1. wauw dat ziet er blits uit

Geef een reactie

