Mijn Nike Schoenen Collectie

Hallo Allemaal!

Vandaag laat ik jullie mijn schatjes zien, namelijk mijn Nike schoenen! Ik vindt Nike een superleuk en mooi merk qua schoenen maar ook qua sportkleding etc. Daarom heb ik ook een aantal schoenen van Nike! Op het moment heb ik vier paar schoenen, maar voorheen heb ik er meer gehad, toen ben ik eruit gegroeid of waren ze helemaal afgetrapt en kapot. Vanaf nu ongeveer groeien mijn voeten niet meer, dus laat de verzameling maar beginnen! 😉 Nu ga ik maar eens ophouden met het gebabbel en zie hier mijn Nike’s!

DSC_0034

Zie Hier al mijn schatjes op een rij. Van links naar rechts: Nike Dunk Lilac, Nike Suède Camel, Nike Airforce 1 Silver, Nike Airmax Plaid.

 DSC_0046DSC_0043

Nike Dunk Lilac: Deze lila kleurige Nike’s heb ik nog niet vaak gedragen, ik heb ze afgelopen jaar begin de herfst in de sale gekocht. Ze zijn voor sommige moeilijk te combineren maar ik vindt het vrij eenvoudig, ze maken een ‘All Black’ outfit net wat leuker met hun kleurtje! Ik draag ze vaak met zwarte kleding, ook in de winter. Aankomende lente/zomer zal ik ze meer dragen omdat ik dan ook meer kleur draag.

 

 

 

DSC_0047DSC_0048

Nike Suède Camel: Dit is mijn nieuwste paar Nike’s, paar maanden geleden gekocht online. Ik draag ze erg veel, ze passen bij van alles! Ik draag ze vooral bij nude-tinten en wit en zwart. De kleur in het echt is iets roziger, meer tegen het zalm kleurtje aan. Desalniettemin zijn ze erg mooi!

 

DSC_0050DSC_0051

Nike Airforce 1 Silver: Dit zijn de Nike’s die ik het langst draag van allemaal, ze zijn ongeveer twee jaar oud en hebben al van alles overleefd. Ze zijn nog steeds vrij wit, op een rood/roze streepje na (linkse foto). Ik maak ze regelmatig schoon als ze echt vies zijn. De veters gaan in de wasmachine en de schoen zelf poets ik op met een doekje. Deze Nike’s draag ik bij bijna alles in de lente/zomer. Bij shorts, playsuits, rokjes, ze maken een outfit net wat stoerder!

 

 

DSC_0053DSC_0052

 

Nike Airmax Plaid: Deze Nike’s zijn ook nog niet zo oud en ik heb ze tweedehands gekocht. Ze zien er misschien een klein beetje afgedragen uit, maar mij stoort het niet want er zitten geen gaten of scheuren etc. in. De Nike Airmax Plaid zie je niet vaak, eigenlijk nooit ben ik iemand tegen gekomen met dezelfde Nike’s. Dat komt omdat het een ouder model en kleur is en ze niet meer worden gemaakt. Niet iedereen ziet ook meteen dat het Nike’s zijn. Ik combineer ze vooral met donkerblauw en soms ook bruin of rood.

 

Dat was mijn Nike Collectie, hoe ziet die van jouw eruit? Ik ben Benieuwd!

Liefs, Naomi

Geef een reactie

