Mijn eerste Burt’s Bees producten.

Hallo allemaal!

Vandaag een keertje een review op beauty gebied! Vanochtend ben ik naar de Kruidvat gefietst want ik had weer eens nieuwe lippenbalsem nodig, toen ik voor het rek stond stuitte ik op de mooie verpakkingen waarop stond ”Burt’s Bees”. Ik was meteen aangetrokken door deze lippenbalsem omdat ze van bijenwas zijn gemaakt en 100% organisch. Ik ben heel erg van de organische en biologische spullen en was dus erg blij met deze organische lippenbalsem! Er hingen twee versie’s van de lippenbalsem, een stick en een tin. De lippenbalsems zijn €2,99 per stuk en te koop bij Kruidvat.

DSC_0145

 

Hier zie je de twee lippenbalsems bij elkaar, links de Burt’s Bees Replenishing Lip Balm with Pomegranate Oil in de stick versie. En rechts de Burt’s Bees Beeswax Lip Balm in de tin.

DSC_0146DSC_0148

DSC_0151

De lippenbalsem met Pomegranate Oil ruikt lekker zoet met een vleugje honing, de balm zelf is roze gekleurd. Hij is heel erg verzorgend en voelt zacht aan op je lippen, hij laat een mooie glans achter op je lippen.

 

DSC_0147DSC_0153 DSC_0155

 

De lippenbalsem met alleen bijenwas ruikt naar honing met een vleugje menthol. Ook deze is lekker verzorgend en laat een mooie glans achter. Ik persoonlijk vind deze lippenbalsem het lekkerst omdat ik heel erg van mint en menthol houdt.

Beide lippenbalsems zijn te koop bij de Kruidvat voor €2,99 euro per stuk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, een keer wat anders!

Liefs, Naomi.

 

Geef een reactie

