Mijn fashion project.

Hallo allemaal!

Ik heb weer  een projectje voor mezelf bedacht, ik ga namelijk een baseballjack maken! Het jack is geïnspireerd op wat Miley Cyrus draagt in de videoclip ”23”. Ik ga namelijk 02 mei naar het Miley Cyrus concert in het Ziggo Dome Amsterdam. Als je het nog niet wist, ik ben enorme fan van Miley en ben dus erg dankbaar dat ik haar in het echt kan zien! Nu even terug naar het jack, ik zal even een foto plaatsen hoe haar jack eruit ziet.

23-video-varsity-jacket

Dit is de zijkant en voorkant van haar jack, er staat op de mouwen ”MILEY” en op de voorkant met Romeinse tekens “OMG”. Ik ga waarschijnlijk ”MILEY” veranderen in ”NAOMI” omdat dat mijn eigen naam is en het dus wat specialer word!

23-video-2

Dit is de achterkant van haar super mooie baseballjack, er staat wederom met Romeinse tekens ”WTF”. Ook dit ga ik verwerken in mijn jack.

Zo, nu hebben jullie een beetje een idee van hoe het jack word! Ik ga er zo snel mogelijk aan beginnen en zal jullie telkens een update geven!

 

I Hope you like it and see you soon!

Liefs, Naomi.

 

Geef een reactie

